Trasee de bicicletă în jurul Bucureștiului

Unknown

Prognoza meteo ne arată că vara începe să-și intre în forța și am început să căutam locuri unde putem să ne bucurăm de aer curat, peisaje frumoase și natură.

Din totdeauna mi-a plăcut să ma plimb cu bicicleta, este hobby-ul care îmi oferă cea mai mare liniște. Dar pentru că locuiesc în București singurele variante în care pot să pedalez fără frică că aș putea fi lovit de mașină sau că inhalez noxe la greu sunt parucrile. Dar nu  la sfârșit de săptămână când toți locuitorii orașului ies la plimbare fix acolo.

Acum 2 ani am găsit pe net un traseu de biciclete prin pădurea Băneasa, n-am stat prea multe pe gânduri, mi-am luat 2 prieteni și l-am testat. Lăsând la o parte că am fost mușcat de 2 căpușe, vreau să subliniez faptul că de atunci mi-am cumpărat suport de bicicletă, l-am pus pe mașină și am plecat în căutarea altor trasee off-road. Pedalatul pe drum asfaltat nu mă mai încântă deloc.

Pentru cei pasionați de biciclete și fără frică de căpușe le recomand în jurul Bucureștiului:

Pădurea Băneasa cu detalii aici

Cernica cu detalii aici 

Comana cu detalii aici

Cele 3 trasee sunt ideale pentru cei care locuiesc în jurul Bucureștiului. Se poate ajunge foarte ușor la fiecare dintre ele pentru iar nivelul de dificultate este ușor spre mediu, deci acesibile oricui.

Pe site-ul Bikemap găsit traseele de bicicletă din toată țara și nu numai.

Spor la pedalat!

Leave a Reply

