Ringtone pentru Iphone

8575818164_540a02d0e0_m

Sâmbătă seara m-am hotărât să-mi schimb tonul de apel la telefon, am găsit un site interesant pe care am ținut să vi-l fac cunoscut și vouă.

De când a apărut Iphone 3gs am devenit fan Apple, am rămas fidel brandului chiar dacă, nu de puține ori, m-a tentat și Samsung cu modele Galaxy. În cele din urmă am fost nevoit să-mi cumpăr  Iphone 7 pentru că vechiul telefon mi s-a stricat. N-aș  fi vrut să-l schimb chiar acum, dacă ar fi fost după mine aș fi așteptat până în toamnă când o să apară Iphone Edition. În fine, să trecem la subiect…

Toți cei care folosim Iphone știm că nu este așa ușor să pui un ton de apel pe telefonele Apple, așa că zilele trecute am  început să caut site-uri de unde aș putea să le descarc gratis și să fie compatile, adică să aibă extensia m4r. Pe google am gasit multe așa zise site-uri de ringtone-uri pentru Iphone dar în realitate 1 singur a fost folositor. Mai nou, că să ne simplifice treba, au introdus  opțiunea de cumpărare de tonuri chiar în setările telefonului. Personal nu aș cumpăra de acolo, cel puțin nu acum.

Pănă la urma l-am descărcat de pe site-ul http://www.zedge.net/ringtones/0-5-1-iphone/ și după ce l-am meșterit un pic l-am pus pe telelefon. Pe acest site aveți multe variante și toate sunt free. Îl recomand.

Leave a Reply

