Surse foto gratuite pentru Social Media și nu numai.

 images

Fiindcă imaginile au devenit esențiale pentru cei care lucrează în Digital Marketing am decis să vă prezint câteva site-uri de unde puteți să le descărcați gratuit .

Cele mai importante platforme de rețele sociale, Facebook, Instagram, Snapchat au la bază imaginea. Personal, pentru blog și pentru munca de zi cu zi de la serviciu descarc imaginile de pe un site în baza unui abonament lunar. Au fost însă situații în care n-am gasit tot ce am căutat pe site-ul respectiv sau poate n-aveam chef să mai plătesc pentru ele și am început să mă interesez în stânga și în dreapta despre platforme de unde aș putea să le descarc gratuit.

Astfel de site-uri sunt cu duiumul,spre surpinderea mea. Acestea sunt folositoare mai ales pentru blogerii la început de drum, dar și pentru proprietarii de afaceri mici.  Cele mai bune, bineînteles, din punctul meu de vedere, o sa le prezint mai jos:

Stokpic

www.stokpic.com

Foter

www.foter.com

Rgbstock

www.rgbstock.com

Albumarium

www.albumarium.com

Visulahunt

www.visualhunt.com

 

Spor la treabă.

Leave a Reply

